یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون فني شرکت پست:

وايمکس محدوديت‌هاي ارايه سرويس را حذف مي‌کند

تزئيني

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶:۰۰


معاون فني شرکت پست گفت: در سرويس وايمکس بدون نياز به سيم کشي به راحتي مي‌توان با دستگاهي که قابليت واي‌فاي داشته باشد به سرويس اينترنت دسترسي داشت.

وايمکس نيوز - مجتبي نصيري، در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار ما با بيان اين مطلب گفت: سرعت وايمکس بسيار بالا و دسترسي به آن براي متقاضيان در هر زمان و هر مکان سهل‌الوصول‌تر است و در واقع مي توان گفت که از جمله مزاياي وايمکس اين است که مي‌تواند به کاربران اجازه ‌دهد بدون محدوديت در سراسر منطقه تحت پوشش اپراتور از سرويس خود استفاده کنند.
وي با اشاره به اينکه در وايمکس اينترنت قابل جابجايي و حمل و نقل است، گفت: در اين فناوري، استفاده از خدمات ارزش افزوده مثل تلفن اينترنتي، شبکه اختصاصي مجازي و بسياري ديگر از فناوري‌ها وجود دارد.
وي ادامه داد: کمک به ايجاد و گسترش شهرها يا شهرک‌هاي الکترونيکي نيز از جمله اهداف اين فناوري محسوب مي شود.
گفتني است، وايمکس سيستم ديجيتالي‌ارتباط بي‌سيم بوده و جايگزيني مناسب براي شبکه‌هاي ADSL وحتي شبکه‌هاي بي سيم کوتاه برد در نواحي شهري محسوب مي‌شود. مجمع وايمکس (گروهي که بر توسعه و گسترش اين فن آوري متمرکز است) وايمکس را به عنوان يک فناوري استاندارد که نقل و انتقال دسترسي باند پهن بي‌سيم در مقياس وسيع را به عنوان جايگزين اتصال کابلي و DSL فراهم مي‌کند تعريف کرده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو